Poslovna informatika InMaster

9:00 - 15:00

069 66 81 81

pon - pet

9:00 - 15:00

E-pošta

podpora@inmaster.si

InMaster v poslovni rabi

Evidenca dogodkov, interne naloge


Podjetje, ki po Evropi zastopa, prodaja ter servisira opremo v zelo specializirani industrijski branži, je s pomočjo aplikacije InMaster vzpostavilo nadzor nad različnimi procesi v podjetju – od evidenc blaga v nabavi, opravljenih sestankov, odprtih ponudb in predračunov, internih nalog, planiranih servisov, ipd ...
Razpršene ekipe tako vedo, kdo ima dodeljeno kakšno nalogo, kakšni so statusi odprtih naročil, kdaj je bil s kom opravljen sestanek in kdaj so planirani servisi pri strankah.
Spremljajo se roki, shranjuje se prejeta dokumentacija, da so informacije dosegljive in ni potrebno preverjati podatkov v centralni pisarni.
Terenski predstavniki enostavno vnesejo tudi kratke zabeležke opravljenih sestankov, da ima vodstvo vpogled v opravljene dejavnosti pri naročnikih.

 

  • Kategorija:Evidenca dogodkov, interne naloge, spremljanje postopkov
  • Naročnik:Servisne storitve v industriji
  • Izvedba:2015, 2019
Spremljanje postopkov v InMastru

Vas zanima več?

Oglasite se in dogovorili se bomo za krajši sestanek, kjer nam boste lahko predstavili pred kakšnim izzivom ste se znašli.

pokličite:

069 66 81 81
01 564 14 91

pišite:

podpora@inmaster.si